Michan 4 månader!

Ja som ni säkert känner till så har jag gått och blivit 4 månader nu. Dagen till ära bjöd jag in mina råbypolers Wille och Walter, med sina föräldrar förstås.
Det fikades och mumsades sen fick mamma lite presenter (hon fyllde visst år dagen innan, big deal..). Wille fattade att det var mig vi firade och inte morsan så han tog med sig en liten gåva till mig:


Snygg va? Den kommer sitta som ett smäck på mig i sommar!

Det är INTE lätt att få en bra bild på tre bebisar samtidigt..


Men kul hade vi!

Skålar, choklad och snygga bilder på mig var återkommande presenter till mamma.


Festligheterna fortsätter imorgon, då kommer mormor, morfar, gammelmoster och morbror och hälsar på =D

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis Michmeister!

2010-03-06 @ 19:56:04
URL: http://babystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0