Fartfylld lördag

I lördags steg jag upp tidigt så vi kunde åka och hämta gammelmoster Anne-Marie på tågstationen, det var första gången jag träffade henne och jag diggade tanten, hon fick mig glad ett par gånger hehe. Sen blev det ju inte värre av att hon hade med sig lite kläder till mig =D
När vi kom hem igen joinade mormor och morfar för lite frukost. De hade med sig ungefär 2 ton leksaker och en spis och liten vagn åt mig! Najs!


Fick snygg tröja med matchande sockor och en body från Anne-Marie, och en alldeles underbar prickig klänning från Borlängefolket!


Frulle hos mig, jag tronar i min stol. Hms jag gör mig mycket bättre på närbilder.


Efter frukost och kakor åkte vi och lunchade hos moster Kerstin. Där träffade jag på morbror Erik och tant Jessica som gav mig en söt liten nalle som är som gjord för att suga på. Mums!
Mina andra mostrar var också där, plus kusin Frida såklart, så det var fullt ös.


För att säkerställa vem jag är hos brukar jag utföra lite ansiktsknådning. Smart va?

Så det var en mycket lyckad lördag, kul å träffa släkten ju hehe!

Kommentarer
Postat av: din moster

priceless bilder imo tbh lol

2010-03-11 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0