Oliver & Björnön

Imorse kom Tant Caiza och min kompis Oliver och hälsade på oss, det var kul att träffa Oliver igen. Jag fick sitta och titta på när han lekte, mycket intressant var det. Vi gillar varann han och jag, men han fick dock inte ta med mig hem som han ville hehe.


Oliver har tydligen inte lärt sig än att man ska tittta rakt in i kameran..blev lite ställd av hans okunnighet så fick inte till det rätta smajlet!


Fick låna Olivers solglajjor. Passar jag?


Efter att jag hade återhämtat mig från Arbogabesöket for vi till Björnön. Jag och mamma gick ner till stranden så fick jag traska runt lite i vattnet, det var härligt! Sen fick jag värma mina blöta små fossingar i den varma sanden, det var nästan ännu bättre, mer sånt!


En härlig dag har det varit som ni ser!

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg hatt Michan, var har du köpt den?

2010-06-24 @ 22:57:54
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Finns på H&M för 10 spänn =) REA RULES

2010-06-25 @ 09:42:24
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: klara

finns även ett bra tv-program som heter REA det rular mer

2010-06-25 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0