Lata dagar

Jag gillar sommaren, älskar att sitta ute med mamma och pappa och ha det gött. Plocka lite gräs, käka majskrokar och titta på barn som leker.




En bra bok är toppen att ta med ut! Min favorit är "Titta!" från Goboken, ett tips för er som gillar bebisansikten.


Det blir väl en och annan shoppingtur också, här mumsar jag gratismat på Ikeas restaurang.


Fick en snygg sommarklänning av moster Klara som måste visas upp!

Och så lite bilder från dagens besök på Öppnis:


Jag och Wille i matchande kläder :)


Walters bästa fotosmile.


Jag låg och tittade på en stor filt som for upp och ner över oss barn. Hur kul som helst!

Kommentarer
Postat av: Freja

Fina du å Wille var! Det där med filten verkar härligt, det vill jag också prova.



ps. wow, vilka armar du har!!

2010-07-02 @ 22:42:59
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hehe mina armar ja...du kan ju pröva sätta gummisnoddar längs armarna under natten så kanske du får lika fina veck som jag har? HEHE

2010-07-02 @ 23:17:20
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0