Äntligen frisk!

Som rubriken lyder: äntligen frisk, visserligen lite snorig fortfarande, men det är jag ju för jämnan ändå hehehe.

Det första jag gjorde när jag blev kvitt förkylningen var att hälsa på nyaste kusinen, Freja. Hon var stor och go! Väger ju som mig och Frida tillsammans typ heheh.

Glömde såklart att ta bilder när hon var vaken och glad eller när hon sov sött, så fick bli strax innan vi gick när hon var trött och kinkig, hon hade ju magknip, stackarn.




Gangster-Freja!

Det har ju varit så fint väder nu också så det blir mycket sitta i vagnen och sitta i gräset för min del. Gräset är helt klart roligast att sitta i, men brukar kunna ha det mysigt i vagnen också:



När man har varit ute och härjat så väntar det en liten tupplur när man kommer hem, skööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0