7 månader!

Oj vad gammal jag börjar bli..redan sju månader?!

Dagen började såklart med lite morgonbus, nämligen ta mobilen ifrån mamma:



Dagen fortsatte sedan med långpromenix till stan. Jag har suttit snällt i vagnen hela tiden fastän vi var borta i fyra timmar! Jag blev själv förvånad faktiskt.


Jag och finaste(?) dockan i vagnen på väg till pappas frisör.


Busar lite medan pappa får ny frilla.


Nya solhatten! Sitter som ett smäck på huvet mitt. Jag har visst större huvud än de flesta i min ålder, men så ryms det mycket kunskap där också.

Så har dagen sett ut för er favorit 7-månadersbebis!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis lill-tjockis!

2010-06-04 @ 22:55:46
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Ludde

grattis i efterskott på 7-månadersdagen!

2010-06-05 @ 17:05:30
Postat av: Ludde

fick verifera förra inlägget genom att skriva: "cake fracture"

2010-06-05 @ 17:06:01
Postat av: Michelle

Ludde, det påminner om mammas senaste bak.. =/

2010-06-06 @ 09:50:46
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0