Ursäkta röran....

...men mitt rum håller på att renoveras! Äntligen, säger jag.

Snart ska det målas därinne, sen ska det piffas till med nytt skrivbord, ett minibord till mina ministolar, ny matta och nya gardiner och lite sånt där smått och gott. Spännande va?


Detta konstverk gömde sig under tapeterna. Nästan så jag ville spara det faktiskt.


Arbetskraft från Östeuropa verkar vara populärt så pappa får göra grovjobbet hehehhe.


Jag har varit på Ikea för lite inspiration till nya rummet. Kom därifrån med en ny låda till mitt lego och ett gäng haklappar i tyg (jag vägrar ha mina plasthaklappar nuförtiden).




Morfar, kan inte du komma hit med borrmaskinen sen? Snälla?


Kommentarer
Postat av: wille

Jätte fin målning ju!

Harru övertalat päronen att behålla Bambi på väggen? :D

2010-08-03 @ 18:35:59
URL: http://ganevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0