STHLM

Japp, er favorit-michan semesterbloggar lite. I måndags vid lunchtid så tog vi tåget till Stockholm, får låna gammelmosters lägenhet så vi bor som kungar hehe.

Jag busade såklart hela vägen från Västerås till Stockholm!


Så vad har vi gjort? Måndagen blev bara en enda låååång promenad. Vi började med att gå till tjeckiska ambassaden, så nu har jag stått på tjeckisk mark för första gången, wiho! Sen gick vi hela långa vägen till Söder, och på kvällen promenerade vi runt i området. Ibland är jag faktiskt glad att jag har en vagn att sitta i...




Idag har vi spenderat dagen på Skansen, såg lite lustiga djur där. Efter det besöket tog vi buss och tunnelbana ut till Årsta och hälsade på lille Vilmer. Ja, min lillkusin hann bli åtta veckor innan vi träffades för första gången! Han var liten och söt såklart, och satt lugnt och snällt i sin babysitter och studerade mig. Jag ville allt rycka och dra i honom lite, men det fick jag inte..typiskt!




Fler semesterbilder får ni någon annan dag....måste tänka på skönhetssömnen hihi. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ludde

jasså du har det gött du michan! själv har jag blivit hotad till livet av dina tre bodyguards.. eller ja, iaf av två av dem. men men sånt är livet eller hur hehe vi ses kanske imorn

2010-07-07 @ 00:24:22
Postat av: Ville

Michan, det var kul att ni kom och hälsade på! Hoppas vi ses imorgon hos Frida och Freja! :-D

2010-07-07 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0