Öppnis och moster Klara

Idag tog pappa och jag en promenad ner på stan, väl där träffade vi på mamma och kusin Frida som hade shoppat födelsedagspresent till moster Klara som fyller år idag. I väntan på tårtkalaset gick vi till Öppnis på stan, det var helt okej. Det fanns en häftig rosa boll som jag lekte med och så visade Frida upp alla andra leksaker som fanns där så jag inte missade något.



Efter öppnis tog vi bussen till Pettersberg och busade lite med mostrarna, grattade Klara, åt smaskigt fika och sen blev det en promenix hem igen. Hemma blev det inte mycket vila, lite gröt och ett snabbt bad senare så picknickade jag med Wille o Co igen! Vi lekte och busade som vanligt. Och så en och annan puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0