Mormor på besök

Imorse anlände mormor till Västerås, najs! Jag och mamma tog en promenix hem till Frida som lekte för fullt med mormor. Som tur var blev hon upptagen med annat sen så då fick jag ha Frida för mig själv en stund! Jag lånade en klänning av Freja som hon inte riktigt har vuxit i än, och vips så matchade jag Frida varandra förträffligt :) 



Jag lekte ju inte bara med Frida, det var ju kul att träffa mormor också. Jag fick visa att jag lärt mig ta mig upp till stående och att jag kan ta mig framåt. Det imponerade stort! =D


Hmmm nä nu är det sovdags. Måste vara pigg imorgon för då bär det av till Arlanda för att hämta faster Hanna. Sen ska jag hinna med att träffa morfar och morbror också,så jag har värsta släktkalaset att se framemot!

Kommentarer
Postat av: Caizobert

vad duktig :):) snart får mamma o pappa inte så lugnt längre :D

2010-07-15 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0