Tisdagsskoj

Ja i tisdags hade jag fullt upp heeela långa dagen! Jag var tvungen att stiga upp extra tidigt för att följa med till Hallstahammar och checka in en ny större bil som det slutade med att vi köpte, jag tar tydligen upp stor plats när vi är ute och åker bil heheh.


En sån här kommer jag komma åkandes med i framtiden. Har dock lite dåligt samvete eftersom stackars pappa nu överger sin Skôda. Men det är smällar man får ta om man ska färdas med en goding som mig!




Sen hanns det med lite lek med pappa innan han åkte till jobbet. Strax efter att pappa åkt så kom moster Kajsa och hälsade på. Hon fick sjunga lite för mig, och så klassikern: promenera runt och prata med mig =D det bästa som finns ju.
Efter ett par timmars häng med henne så bar det iväg till en annan del av Råby där Wille bor. Jag som hållt mig vaken hela dagen fick äntligen somna, lånade Willes bärsjalsliknande sak, ja jag vet inte riktigt vad det var, men man somnade snabbt i den!


Zzzz

Jag provlekte lite med hans leksaker också, han sov ju mest hela tiden så det fanns ju inte så mkt annat att göra..ja alltså han vaknade ju lite senare på kvällen men då hade jag hunnit däcka redan heheh.


Wille är stora grabben nu, vem hade trott att han skulle spränga sexkilosgränsen före mig ?

Nu äre läggdags, måste vara utvilad så jag orkar busa med mormor, morfar och morbror som kommer imorgon =D


Gonatt!

Kommentarer
Postat av: hundcoachen

morbror kommer dock inte, han ska lana med sally. men ludde kommer!

2010-01-29 @ 04:20:32
Postat av: xibit

yo dawg i herd you like cars so we put a car in yo car so u can drive while u drive

2010-01-29 @ 12:56:44
Postat av: hundcoachen

lol xibit thats just priceless

2010-01-29 @ 12:58:06
Postat av: Michelle

hm xibit, vår ride needs some pimpin' ok?

2010-01-29 @ 19:17:20
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0