Mellandagarna

Här får ni en liten uppdatering om vad som gjordes i mellandagarna:

Dagen efter julafton kom lilla tuffa Wille hem till mig. Vi slappade lite på soffan och bytte julklappar. Jag fick två söta nappar och ett nappband till (se bild lite längre ner), och så fick jag en gosigt rosa liten gosedjursflodhäst :) Najs!


Wille - nappmeister no1.


Tog det lugnt hemma över helgen, hade ju en liten förkylning som behövde kureras. På måndagen var det full fart igen, mellandagsreashopping på Hälla...ja ni kan ju tänka er att det var lite folk som trängdes där.. Och kallt var det ute också!


Bilder på vägen hem från Hälla.


Eftersom det varit så vansinnigt kallt för en liten bebbe som mig så har vi hållt oss inomhus mest hela tiden. Inte mig emot, jag har ju fått en superskojig sängmobil i julklapp som jag kan ligga och titta på många gånger per dag.


Pappa och jag har övat på att sitta hehe. Är nog ett liiitet tag kvar tills jag lär mig det :D


Har myst omkring i min pyjamas ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: hundcoahcen

den där leopyjamasen diggar jag. vart har du köpt den? funtar på att köpa något liknande själv

2010-01-03 @ 21:19:10
Postat av: Michelle

ja du den kommer från H6M, fick i present av farmor faktiskt. Den finns nog bara upp till stl 86 tyvärr. Det görs ju inte så här fräsiga vuxenkläder..

2010-01-03 @ 23:32:21
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: Wille

Hihi va roligt d va att se alla nya bilder :)

Du va jätte söt i din lilla prickiga nyårs klänning!

2010-01-04 @ 11:41:59
URL: http://ganevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0