Helgen

I helgen har jag myst med mamma och pappa, varit på pizzaparty hos moster Kajsa och gett mig ut på en långresa till Arboga.


Gissa tre gånger vem jag ligger hos...

..jo bara pappa har ju en sån kran! Hö-hö-hö


Life is gooooood




Oliver är som ni ser väldigt fascinerad av mig. Faktiskt så fascinerad att han önskade sig mig i julklapp, men snäll hade han inte varit under året heheh. Däremot så fick jag ett fint armband som han hade gjort speciellt till mig =) Hmm mitt öga ser lite läskigt ut.


Fick leka lite med Olivers vackra docka. Den va lite intressant.

Kommentarer
Postat av: hundsoffan

lol bilden på michan och dockan - priceless

2010-01-12 @ 23:01:09
Postat av: Anonym

Haha armbandet va så fint så ni glömde det under soffan :) Den där minen oliver gör på bilden kommer han nog vara stolt över när han blir stor! haha

2010-01-13 @ 13:59:00
Postat av: Anonym

looooooool

2010-01-13 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0