Helg ljuva helg



Vad härligt det är med helg. Båda päronen hemma så då blir det dubbelt upp med bus och skratt =D
Brukar alltid börja dagen med att ligga kvar i sängen och prata lite så man vaknar till.



Sen är det dags att dra på mig dagens outfit som oftast är en fullträff, ja jag vet att det är lite fusk eftersom en skönhet som jag klär i allt! Nu är det bara att busa loss! Att ligga och sprattla är en favorit.


Idag tyckte pappa att jag blivit stor nog för att sitta i min stol vid köksbordet...

...det var ju jäkligt kul att sitta där, det ska jag inte sticka under stol med hehehehe. Men, jag kanske är lite för liten för den än.

Det har varit en kul helg måste jag säga..fast jag har blivit lite förkyld igen. Mamma har ju smittat mig så är minst sagt übersnorig. Men en simpel förkylning knäcker inte en tuffing som mig! Det är bara att le å se glad ut:

Kommentarer
Postat av: klara

lol michelle du är allt bra priceless du

2010-01-25 @ 07:41:38
Postat av: Frida

fin kofta

2010-01-25 @ 21:15:41
Postat av: Michelle

Tack Frida, koftan är faktiskt ett reafynd.

2010-01-28 @ 23:03:33
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0