Gött nytt!

2010 - Det är året då big things happen känner jag på mig! Mycket ska göras, jag ska lära mig sitta,krypa, stå, gå, prata lite och så massa massa bus förstås :) Sen får vi ju inte glömma att jag ska hinna få massa nya kusiner också. Det kommer bli hektiskt med andra ord.

Själva nyårsfirandet började hemma hos mig med besök av farmödrar och en faster, det åts mat och gullades med mig.


Vilade upp mig hos pappa innan firandet började på allvar.


Sen förflyttade vi oss till Frida, där det blev chips i stora lass och drinkar och champagne, dock inte för mig hehe.
Ja, sen kom ju det där tolvslaget alla väntade på, och jag passade på att skrika in det nya året. Var ju tvungen att skrika jättehögt på grund av alla fyrverkerier.

Nu till något viktigare: min nyårsblåsa!
Det är ju bara nyårsafton en gång om året så då blev det en prickig elegant klänning för min del. Till det bar jag mina nya stövlar och så självklart krävs det ju lite glitter en kväll som denna så guldarmbandet åkte ju på!

Här är resultatet:




Förresten, blev lite besviken över kusin Fridas klädval: pyjamas!

Gott nytt år då önskar lilla Michan!

Kommentarer
Postat av: modepolisen

VA DET NÅN SOM SA PYJAMAS PÅ NYÅRSAFTON?!

2010-01-03 @ 21:21:30
Postat av: Wille

hihi ser att du har smittad av din favvofärg på din papi :p

2010-01-04 @ 11:46:04
URL: http://ganevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0