En helt vanlig vardag

Jag sover ju 10-12 timmar nu om natten (mamma jublar), med 2 matpauser, så mamma och jag vaknar utvilade varje morgon. När jag vaknar och har ätit frukost (snarare brunch) brukar jag börja med att skratta ikapp med mamma, en bra start på dagen. Sen blir det blöjbyte och dagens outfit, vad det än blir så ser jag smashing ut.

Efter det varvar jag leksakstittande med lite träning. Måste ju lära mig att ligga på mage också emellanåt....dryyygt! Men jag kan ju inte göra föräldrarna besvikna så jag blir bättre och bättre för varje dag.



Att ligga och titta på sängmobilen är ju en klassiker. Ibland är de ju så kul när sakerna flyger förbi. Särskilt när den gröna grejen kommer flygande från ingenstans, då är det svårt att hålla sig för skratt!



Dagarna med mamma bjuder ju på en del skratt också.


Var det nån som sa söt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0