Kerstin & Hanna & Wille

Jag har varit på ett litet födelsedagsfirande jag; Moster Kerstin har ju fyllt hela 30 år i dagarna. Så det var bara att bege sig dit med lite presenter så vi fick smaka på tårtan! Eller kolla på när alla andra smakade på den rättare sagt..


Födelsdedagsbarnet kom inte med på bild, men vad gör väl det när man har ett trevligt fikabord att titta på?

Från en nybliven 30-åring till en blivande...faster Hanna kom på blixtvisit häromkvällen:


Ny fin klänning såklart...hit vågar sig ingen utan gåvor hehehe. Har ni sett vad många snygga armveck jag har?


Har varit på lite fredagsmys hos min kompis Wille också, så här kul hade vi:




snygg sovstil

Wille sov ju mest hela tiden, så jag passade på att låna hans babygym lite, sen undersökte jag om hans mamma var lika rolig som min.









Tokiga tanten var ju helt okej! Var svårt att inte skratta hos henne, så jag behöver inte vara orolig för Willes skull!


Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Hej Michelle - mamma Annika och pappa Roman. Ja det var verkligen blixtvisit men välbehövlig sådan - hade jag kunnat så skulle jag resa tillbaka igen snart. Det är så kul att vara en del i era liv. Mycket som händer nu och så mycket mer i väntan. Ja nybliven 30åring låter inte lika hippt som en nybliven mamma men det är jag ju inte så den magiska meningen får ju vänta lite på mig.



Hoppas allt är bra med er - vi har det supert i Norge fast jag hatar måndagar och ser verkligen inte framemot morgondagen. Vi håller dock på att planera en resa till Cuba för att fira Aages 50års dag i maj - det är jävla spännande det. Vi får simulera ihop en bild på Aage när han röker en cigarr och håller en whisky flaska i handen ahaha - det hans nya liv - efter 50 så ska han börja dricka - röka och ....vänta med spänning på fortsättningen.



Kram på er - ta hand om varandra

2010-01-17 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0