Dagarna med morsan

Igår och idag har det ju äntligen varit lite varmare ute, så för första gången på veckor fick jag ligga och sussa i vagnen medan mamma skjutsade runt den lite här och var. Skönt med lite frisk luft, man sover så bra då.




Annars sitter vi ganska mycket i mitt lekrum nuförtiden. Brukar växla med att ligga i babygymet, sitta lite i babysittern och ligga och köra lite ligga-på-magen-träning. Efter den hårda träningen får jag koppla av hos mamma och bara njuta medan hon prasslar med min prasselbok, härligt ljud det där ! =)


Hm jag ser inte ut att ha så kul på bilderna, men vi har ju faktiskt rätt kul ihop.

Kommentarer
Postat av: hundcoachen

inte konstigt att du ser så dyster ut när du får träna i plyschkläder



till nästa gång är det bara på med tights body o svettband o sen köra så det ryker. gå gå michelle

2010-01-14 @ 14:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0