Daddy's girl










Ja jag gillar ju att umgås med pappa, fast bara om dagarna. När mörkret lagt sig är jag hellre hos mamma. Men, så länge det är ljust ute så kan vi hitta på massa skoj tillsammans! Synd bara att han har börjat jobba nu efter sin julledighet =( Längtar tills nästa vecka när han jobbar kväll, då blir det pappa på dagen och mamma på kvällen: perfekt! =)
Måste ju visa vad han gjorde häromdagen:


Mamma blev visserligen gladare än jag över detta. Big surprise...

Som ni såg så har ju pappa haft lite fotografering med mig, jag kunde ju nämligen ha pepparkaksgummedräkten som Frida hade förra året. Julen är som bekant över, men jag var så fin i den att vi var tvungna att ta lite kort, så avslutar med min favorit:


Det här hade ju blivit årets julkort.

Kommentarer
Postat av: Emma

va söööööta ni va =)

2010-01-07 @ 20:17:01
Postat av: Frida

Najs Michan, man kan inte bli annat än söt i den dräkten =)

2010-01-07 @ 20:52:19
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: hundcoachen

sista bilden... priceless

2010-01-07 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0