Vecka 8 i bilder

Här får ni lite bildbevis på att jag har haft en skojig vecka:


Jag har åkt vagn, somnade för en gångs skull faktiskt.


Jag har nypit pappa i näsan. Dock var det bara nästippen som fick plats i min lilla hand.


Faster kom på besök också, sånt gillar jag! Fick lite nytt till garderoben också, ska lägga upp bild på det sen.


Och så har även min polare Oliver varit på besök. Vi kommer bra överens.

That's it. Nu laddar jag inför nästa vecka som bjuder på BVC-besök, födelsedag, min 4-månadersdag och besök från både Stockholm och Borlänge. Spännande!

Wooops hade visst samma kläder på mig typ hela veckan! Pinsamt hehehe.

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga kläder, ser väldigt bekanta ut... hmm.

Va stor du ser ut i Olivers knä hahaha.

2010-02-27 @ 21:17:35
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: ludde

ja michan du växer snart ifrån oliver

2010-02-28 @ 03:01:14
Postat av: faster hanna

Ja det tur att inte alla i släkten har DEN näsan hahaha - nejdå , skojjar bara. Jag saknar er - kan det bli den 25 snart!!!!

2010-03-01 @ 09:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0