Öppnis & nya kläder =)

Idag gick min lilla familj till öppnis här på Råby, vi fick sällskap dit av Wille med sin lilla familj =) Och efter en liten stund var även Walter med sin lilla familj var där. Jag har ju varit där förr med farsan så jag fick visa mamma vad jag brukar göra när vi är där. Jag och mina två polers softade lite i den stora mjuka lekringen, det var riktigt trevligt ett tag, ända tills jag ville ta min lunchlur hehe, så då blev de lite grin tills jag somnade hos mamma. Wille gjorde likadant hehe bara Walter som orkade hålla sig pigg och glad.





Vi var ju nöjda och glada en liten stund iallafall..


Måste ju rapportera om mina nya kläder också. Mamma är smart och passar på att reahandla lite till mig:

Jeans, mössa, tröja och leggings från Polarn O. Pyret.
Body och byxor från Åhléns.

Fast allt är för stort för mig nu, måste vänta tills jag växer i stl 68 för att använda en del av allt det nya.

Kommentarer
Postat av: Wille

hihi va roligt vi hade d ida Michan! återbesök på torsda?

ooh vikka fina kläder du har fått :D

2010-02-09 @ 19:09:19
URL: http://ganevic.blogg.se/
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Det var trevligt att träffa både er och lille Wille:)

2010-02-09 @ 19:21:04
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: faster hanna

Ni ser verkligen ut att mysa där på gosefilten. Nu har faster Hanna hittat felet med att inte kunna se videona ni lagt ut. Turkiet har nämligen stängt all youtube trafik pga who knows.



Jag ser verkligen framemot den 24 oj oj oj vad jag har lagt upp till gose grejjer hihi. Michelle du får lära dig några moves för att imponera på mig ehehehe. jag har en ett par klädes plagg till dig också i str 68 men det är bättre att du växer i dem en att du inte kommer i dem. Annars suger det hårt här - dåligt väder, jag orkar inte städa det "lilla" huset vårt i Turkiet och motivationen för all slags umgänge med polare ligger lite på is.



Hur är det med er då? jag följer med här på bloggen - mamma Annika är riktig grym på att skriva, jag sitter alltid med ett smile på läpparna. Bra där MORSAN ehhee.



Ha en fin fin onsdag - så ses vi. Kramis från faster Hanna och farbror Aagen

2010-02-10 @ 15:23:30
Postat av: anti-pop

våga säga nej till polarn o pyret-kläder!

2010-02-11 @ 11:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0