Onsdag

Idag fick jag lov att följa med mamma till föräldragruppen. Det var hela tre mammor där hehe. Tur att Wille också var där, så hade jag någon att hänga med ett tag. Men gud vad booooring det var! Jag har iofs vaknat på fel sida idag, kanske blir roligare nästa gång.


Tuffaste bebisarna i stan


När föräldragruppsmötet äntligen var över så smet vi in en snabbis till BVC-tanten och vägde och mätte mig. Hade växt hela 2 mm sen sist hehe. Och inte ens gått upp 200g, tänk så kommer jag alltid ha stl 62 ?? =S Jag som har så mycket kläder jag bara väntar på att få växa i.

Nåväl, när vi kom hem så åt jag och däckade direkt efter.


Sen bus med pappa


Sen lite handsmaskning på det. 



Kommentarer
Postat av: faster hanna

din pappa känner man igen på alla bilder. Det är bara att se upp för näsan ahahahaha. Stor kram lill pluttan, faster e snart hemma hos dig. Kram

2010-02-18 @ 15:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0