Busdag

Igår var jag vaken nästan hela dagen, mycket ovanligt för att vara mig! Vid lunchtid så blev det en promenix till Frida så mamma kunde äta lite lunch med alla mina mostrar, jag roade mig på Fridas gamla lekmatta under tiden.


Syns det att det blev köttfärssås till lunch?

Efter maten blev det lektajm, jag låg och pratade med moster Kajsa och rätt som det var kom Frida för att mata mig, hon tyckte väl lite synd om mig som inte fick äta med de andra tror jag. Man tackar ju inte gärna nej till lite låtsasmat heller så:



När vi kom hem igen sen så blev det bara lite mat och en kort vila för mig innan vi gick vidare till Walter, hans mamma fyllde år så det blev tårtkalas =)
Hos Walter låg jag och inspekterade hans babygym, Walter själv gick till mig med gåstolen och stod och tittade på.



Så söta är vi!

Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Haha va roligt foto - hur många månader e det mellan dem två???? jag längtar ihjälp mig för att komma till Sverige igen. Michan väzer och växer - lilla gullungen. Stor kram till er alla 3.

2010-02-04 @ 08:30:07
Postat av: Michelle

3 månader skiljer mellan mig o walter =) ja när kommer du till v-ås igen undrar vi?

2010-02-04 @ 15:13:09
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: Frida

Han var rund å go den där Walter =)

2010-02-04 @ 15:54:11
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter

Ja, de är ena riktiga gullungar våra små:) Tack för uppvakningen! Kram

2010-02-04 @ 22:20:57
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0