Smygstart på julen

Helgen innan julafton samlades hela familjen på mammas sida inklusive gammelmoster för att traditionsenligt genomföra julklappskampen, självklart gick jag inte tomhänt därifrån hehe.
Jag fick en fin PoP-klänning från morbror Erik, tant Jessica och lillkusinen Vilmer, pyjamas och mjukisdjur från gammelmoster och så en docksäng från mormor och morfar:


Två dagar innan julafton for vi hem till Frida & Freja för att fortsätta smygfirandet. Först blev det middag, och sen julklappsbyte!



Jag fick en korg med massa frukt och grönsaker från Frida.

Av Freja fick jag detta fina PoP-set:


Frida provleker Frejas bägare som hon fick från mig.


Kommentarer
Postat av: ludde

hoppas att PoP inte står för polarn o pyret....

2010-12-29 @ 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0