Frisk

Nu är jag äntligen frisk från den otäcka magsjukan. Lyckades smitta mamma också litegrann, hehe, så hon har varit hemma från jobbet. Inte mig emot, för farsan drog på en fyratimmars shoppingtur så jag fick massa tid med mamma.
Förutom ett nödvändigt strumpköp så kom pappa hem med årets jul-outfit till mig:


Härligt rött och juligt! Kan ni fatta att pappa valt ut detta helt själv?!

Dessutom fick jag en liten och behändig sittvagn, svart och snygg, som får följa med på shoppingturer och resor. Och som om inte det vore nog fick jag även en fin röd pulka, ska provåka båda i helgen!

Slänger in lite bilder också från pappas mobil så ni får se vad jag pysslar med under dagarna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0