Farmor

Precis som förra året så har vi besök av farmor över julen. Hon har åkt ända från Tyskland för att umgås med mig och Vincent, superskojigt ju.
Jag kände inte riktigt igen henne måste jag säga, var ju faktiskt rätt så liten när vi sågs sist..så jag var lite försiktig först. Men hon kan knepet för att få min uppskattning: presenter!
Jag fick en stor, mjuk vit nalle som jag pussade jättemycket på, jag kan ju inte motstå söta nallar. Sen fick jag nya gardiner till mitt rum, vattenflaska och matlåda och en fin tavla med mitt namn på. Dessutom fick jag massa nya fina kläder:

 
Den där pälsvästen längtar jag tills jag sätter på mig!


Farmor och jag idag.


Farmor och jag för ett år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0