Annandagen

Idag har det varit en lugn dag. Farmor från Tyskland åkte hem tidigt imorse, och vi hade inga planer på att åka iväg någonstans, så det fanns gott om tid för mig att leka med alla grejer jag fått under julen.


Jag har pipit Skrållan på näsan. Piiiiip! Låter det, hur kul som helst.



Den dansande teletubbbien var ju riktigt rolig! Här dansar vi tillsammans.


Jag har även tagit min fruktkorg med på rundvandring i lägenheten. Konstigt nog så blir den bara tommare och tommare för varje varv jag går.


På eftermiddagen kom Wille över och hängde med mig ett tag. Självklart bytte vi lite julklappar hihi, det får jag nog aldrig nog av!
Sen blev det massa lek och bus på mitt rum, och så till sist en god middag.

Denna bok med rim och ramsor fick jag från William:



Jag satt och myste med Marija, vi läste böcker och pratade i telefon =)







Kommentarer
Postat av: frida

finmiddag ser jag, lol

2010-12-26 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0