2010

Oj vad mycket jag har lärt mig under det här året! Allt ifrån att kunna hålla upp huvudet ordentligt till att kunna gå och säga enstaka ord. Imponerande va!? Och hela tre kusiner har jag fått, som alla börjar bli stora bebisar så nästa år kan vi leka ihop, perfa!
Hmm undrar vad jag kommer lära mig under 2011? Massa bus och påhitt gissar jag på heheh!

Så här såg jag ut i början av januari 2010:


Utveckligen till ett tvättäkta busfrö har gått finemang!





















GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR ER MICHMEISTER!!


Kommentarer
Postat av: Faster Hanna

Gott nytt år mysungen!! så fin du är och så stor du har blivit!! faster lilla älskling. Din mamma gör dett riktigt bra jobb med att hålla oss stackare i utlandet uppdaterade på din utckling. Jag hoppas dock att du kallar mig nanna ett tag till innan du går över på Hanna :) men för all del, kalla mig nanna så länge du vill hihihi. Stor kram busungen - saknar dig massor. Ge päronen en bamsekram från mig och säg till din far att inte skämma ut dig på FB med att tala om för alla vad du hade i blöjjan när du va lite magsjuk ehehe - han e riktigt vidrig faktisk som delar med sig av "god historierna"



/ Faster Hanna

2011-01-03 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0