Update

Jag har varit lite upptagen på sistone, så bloggen har som ni märkt blivit lidande. Nåväl, jag ger er lite bilder från senaste veckan, enjoy:

Förra helgen var det medeltidsdagar i Arboga, så jag och Oliver drog ner till ån och tittade på rodden bl.a.



Det bjöds på en gemytlig medeltida miljö.


Jag har även hängt med Ludde, Freja och Frida:




Och så har jag såklart lekt i mitt fina rum, eller ja det blir bara finare och finare i alla fall, men det är inte riktigt klart än:


En myshörna, lite hyllor, tavlor och gardiner tillkommer snart!


Kommentarer
Postat av: ludde

snyggt med expedithyllorna!

2010-08-19 @ 01:34:39
Postat av: Ville

Freja har likadan body som jag! Fast pappa pajade färgerna genom att tvätta den med svarta kläder ... :-(

2010-08-19 @ 20:36:30
Postat av: Ville

Förresten, pappa verkar sakna Arboga. Han tyckte det var mysigt att se silon på bild ;-)

2010-08-19 @ 20:37:05
Postat av: pappa

Tyckte det var snyggt jobbat av bianca att kamoflera sig uppe på hyllorna =)

2010-08-19 @ 20:59:15
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: Wille

Super mysit rum de verkar bli Michan :D

2010-08-19 @ 21:51:56
URL: http://ganevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0