Örebro

Igår åkte vi till Örebro för att få bilen fixad av vår privata bilmekaniker Peppe. Jag tog en skön tupplur på vägen dit, vilket behövdes för sen var jag vaken resten av dagen. Medan Pappa och Peppe åkte till verkstaden hängde jag och mamma med Madde. Vi tog en promenad till Svampen där jag fick krypa runt, hur kul som helst. Det var ganska bra utsikt också förresten!
När vi hade varit där en stund kom ett gäng tjing-tjong-turister och blev väldigt förtjusta i mig, det blev värsta paparazzistormen hehehe. Men det är vad en bebis med min charm får räkna med helt enkelt.



Efter lite pizzaätning blev det dags att rulla hem igen, och då fick vi sällskap av moster Kajsa i baksätet. Så det blev en hel del skratt på hemvägen, tummen upp för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0