Mina mornar

Morgonen brukar vara den bästa tiden på dagen, eller i alla fall de två första timmarna brukar jag ha som roligast. Varannan morgon busar jag med mamma och de andra med pappa, kul med lite variation tycker jag.

Lite morgonbilder från den senaste veckan:


Igår morse satt jag barnvakt åt min kusin Vincent. Gick riktigt bra. Pappa fick dock ta över efter en stund så jag och mamma kunde ta vår förmiddagslur.



Morgonbus med mamma. Ser ni min nya snygga lära-gå-vagn på första bilden?



Så här kan det se ut när jag är uppe med pappa.

Kommentarer
Postat av: ludde

et litet mini-LAN så trevligt ;D

2010-08-12 @ 22:38:26
Postat av: ludde

ett litet stavfel så trevligt ;D

2010-08-12 @ 22:38:56
Postat av: wille

ooh mornar med youtube! inte dåligt Michan hehe

2010-08-13 @ 07:39:31
URL: http://ganevic.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hehe jepp! Men ska nog tjata på att få en egen laptop snart. Måste fortfarande låna mammas.....

2010-08-13 @ 07:45:46
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0