Gungning och kalas

Jag och mamma gick till Vetterstorp idag och lekte på lekplatsen utanför Frida. Självklart kom Frida och Freja och moster Kerstin ut också. Jag hann med en del hårryckning, Frida blev av med några tussar men det var bara kul tyckte hon visst.
Det bästa var när jag fick sätta mig i gungan; först gjorde mamma fart, sen Kerstin och allra roligast blev det förstås när Frida gjorde fart åt mig.



Sen efter att jag kommit hem och sovit min eftermiddagslur så begav vi oss hem till Wille eftersom hans morsa fyller år idag, hela 25 år blev tokiga tanten. Eller ja, numera får jag väl kalla henne gamla tanten hehhehe.
Hade hur kul som helst där, lekte i hans lekhage med massa bollar, lekte med hans lilla keyboard och så studsade jag i hoppstolen! Sen fajtades jag med lilla vovven Bella om ett sugrör, jäkla hund det där.







Tror jag kommer sova riktigt gott inatt!

Kommentarer
Postat av: wille

Ja hade d oxo jätte roligt Michan, måste vi göra om snart hihi

2010-08-08 @ 23:16:06
URL: http://ganevic.blogg.se/
Postat av: ludde

michan du vet ju hur man luggar till en hund det är bara o visa var skåpet ska stå lol =(

2010-08-09 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0