Parrrrrty

Det har ju gått någon läskig magsjuka hemma hos Frida, så det fanns helt enkelt ingen barnvakt till mig i lördags. Inte mig emot, jag fick ju klä upp mig och följa med på en trevlig middag i Konserthuset istället. Sen lagom till att showen började så åkte jag och mamma hem och sussade. Det var en till bebis där förresten, som snodde en av mina leksaker..grrr. Typiskt åttamånadersbeteende.
Förhoppningsvis så mailar min privata bloggfotograf över lite bilder till mig snart så jag har lite att visa upp här på bloggen.

Ni får njuta av lite härliga bilder från de senaste dagarna istället:


Farbror Aage och jag. Man kan ju inte se glad ut på alla bilder.. Men visst har jag en vacker klänning?


Det kliar ju i munnen nu hela tiden. Så det var tur att mormor och morfar gav mig något att bita i hehe.


Här sitter jag hemma hos farmor och ser söt ut.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja sicken otur att vi drabbades av magsjuka just den här helgen. Men du får komma hit nån annan kväll om du vill, om dina päron vill gå på bio eller restaurang eller nåt. Aaiight?

2010-04-11 @ 20:31:27
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Michan

Yeeeess...det tror jag nog att de vill.

2010-04-11 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0