Shoppingdag

Idag följde jag med mamma och pappa på Ica Maxi för lite shopping. Jag fick ett fint litet babygym som jag har gymmat lite i idag, det var väl sådär kul. Det är ju skönt att ligga på det men leksakerna var inte så intressanta. Jag ligger hellre och kollar i taket.
På Maxi hittade vi även en snygg pyjamas åt mig, de har rea på barnkläder så jag får nog åka dit igen och köpa fler saker.

Jo idag har jag ju badat också. Mellan skötrummet och badet kände jag dock att jag behövde göra nummer två, och jag vill ju inte bada i smutsigt vatten så jag såg ingen annan utväg än att bajsa i mammas hand hehe. Hon såg inte lika glad ut som pappa gjorde. Men jag är ju så söt så hon förlät mig ganska snabbt.

Vilket fint tak vi har
Vi har ett väldigt fascinerande tak hemma..

Kommentarer
Postat av: gammel-bubban

hallå ändra designen man kan ju bara läsa vad det står i halva det här inlägget pga en jävla reklamannons

2009-11-23 @ 22:33:48
Postat av: Papi

Tar ett tag innan man kommer på vad felet är =)

2009-11-24 @ 00:47:18
Postat av: moster kajsa

haha bra gjort Michelle! du har humor det märker man ju :)

2009-11-24 @ 16:06:49
Postat av: hundcoachen

sådär ja det var bättre!



hellre en bajskorv i handen än tio i toan eller vad säger man hehe

2009-11-25 @ 05:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0