Michan is back on track !

Idag har jag varit på BVC-besök. Tar en promenad dit varje vecka så barnsköterskan kan gulla med mig. Sen så vägs jag också förstås. Det har ju varit lite si och så med min vikt men nu har jag äntligen passerat min imponerande födelsevikt och väger nu 4300 g !
Gladast blev nog mamma eftersom hon inte måste vara vaken så hon kan ge mig mat varannan timme längre. Nu är jag så stor så jag får säga till själv när maten skall serveras.



Mina goa kinder har kommit tillbaka!

Inget mer bloggande idag, måste fortsätta sova så jag håller mamma o pappa sysselsatta inatt heheh.

Kommentarer
Postat av: moster kajsa

2009-11-26 @ 19:23:10
Postat av: moster kajsa

ja verkligen goa kinder du har Michelle, du är som en liten hamster

2009-11-26 @ 19:26:00
Postat av: hundcoachen

kommer ni förbi kerstin imorn när de ska ha bakdag så man får träffa lilla michan?

2009-11-26 @ 19:36:20
Postat av: Michelle

ja vi kanske kommer förbi en stund. om vi får med oss lite kakor hem dvs.

2009-11-27 @ 12:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0