Familjefest

Igår var jag hos kusin Frida och träffade lite släktingar. Förutom att moster Kajsa var där så fick jag träffa morbror Erik och tant Jessica för första gången. Jag förstår inte varför Frida var så skeptisk mot Erik, det var ju inget farligt alls att sitta hos honom. Skärpning, Frida!

Nåväl, här kommer lite bilder från ståhejet:


Här ligger jag och poserar i mina snygga kläder. 

 
Jag försöker få lite ögonkontakt med Erik, men han lattjade ju bara med mobben hela tiden.. =/


Jessica var rätt trevlig att sitta hos.


Ja Frida gick ju bara och visade magen hela tiden, som vanligt. Sen skulle hon sitta hos pappa hela tiden och leka och läsa böcker. Hos min pappa alltså..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du michan en sak har jag att säga, du är en mästare på grimaser! är det mamma som har lärt dig?

2009-11-29 @ 19:24:01
Postat av: michelle

övning ger färdighet, jag spenderar nästan all min vakna tid till att träna in fina miner förstår du.

2009-11-30 @ 12:33:18
URL: http://lillamichan.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja jag gillar din farsa Michan, han är rolig att hänga med helt enkelt. Å jag är stolt över min vackra vällingmage, inge fel med det!

2009-11-30 @ 20:45:25
URL: http://babystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0