Bebisbesök

De senaste dagarna har jag varit på besök hos lite folk jag känner.

Först var jag hos min väldigt nya kompis William. Eftersom han är yngre än mig trodde jag han skulle vara lite mindre än mig också, men där hade jag fel. Han är ju en bamsebebis! Det var rätt soft hemma hos honom, vi låg och vilade typ hela tiden.
Jag fick en jättefin gosig filt och ett fotavtryckset av honom förresten, så nu kan jag föreviga mina små söta fötter. Tack Wille!


Här ligger vi och sover, svårt att tro att han bara är 3 dagar gammal när den här bilden togs!


Jag har ju hälsat på Moster Kerstin och kusin Frida också häromdagen. Det var fullt sjå där för Fridas kompis Tindra var där och båda härjade så jag kunde knappt sova. Så jobbig kommer inte jag vara när jag blir 1+... 


Fick sova lite hos Kerstin så mamma kunde äta.


Den här söta bamsebodyn plus två par bamsestrumpor fick jag av Maria och Tindra! Den hänger på tork nu, men får nog ta och lägga ut en bild sen när jag provar den, för jag lär ju bli något gullig i den.
 


Kommentarer
Postat av: hundcoachen

du och william såg ju ut att ha jätteroligt! tänk så bra ni leker



btw är det några kläder/leksaker/annat du önskar dig i julklapp eller har du allt du behöver?

2009-11-26 @ 19:38:44
Postat av: michelle

jo vi hade himla kul kan jag säga.



jag har nog allt jag behöver...men lite schyssta kläder kan man ju aldrig få för mkt av =)

2009-11-27 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0