Snöstorm

Mitt i snöstormen drog mamma ut mig till bussen som tog oss till Vetterstorp, Kajsa och Klara bor ju där. Det bjöds på fika som jag inte fick smaka på men fick istället njuta av mostrarnas sällskap. Kajsa visade mig en rund liten gosedjurskatt där som lät som en prutt när man tryckte på den, hur kul som helst tyckte jag! Det är ju nämligen ett av mina stora intressen här i livet vet de flesta som träffat mig hehe.
Sen fick jag ju sitta i knät på Klara när hon sjöng för mig. I vanliga fall diggar jag ju Trollmors vaggvisa, men idag fick jag höra lite rockigare låtar, mer sånt!
Sen efter allt kul så satte jag mig i bärselen och gick ut i snöovädret igen. Hade ju sett framemot att få stiga på varma bussen, men den kom ju aldrig så det blev en promenix. Sov igenom hela promenaden så missade helt när mamma halkade. Tur att hon inte mosade mig hehe.

Så nu återstår bara att sova så jag är pigg tills pappa kommer hem från jobbet. Det är så tråkigt när han jobbar kväll =(


Lyssnar på moster Kajsa.


Mums sa mamma.


Jag och Semlan vilar lite i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0