Shoppingdag!

Det blev bra utdelning på shoppingturen idag. Vi åkte ju till Hälla för att leta efter en mössa åt mig, för säkerhets skull kallade vi in expertis i form av Klara . Äntligen fick jag en mössa i min storlek, fast jag vill gärna ha en innemössa också som sitter där den ska även när jag sover...julklappstips kanske ? =)
Det fanns ju hur mycket fint som helst i affärerna så här års så förutom mössan fick jag en julig body och en bra mysdress som jag längtar tills jag växer i. Sen eftersom det är så himla kallt ute så fick jag värsta snygga overallen som jag kan ha när jag softar runt i min bärsele. Hms sen fick jag nog inte något mer...eller ja, 2 paket blöjor iofs men ska jag berätta varje gång det köps hem blöjor så hinner jag ju inte göra annat än att blogga heheh.

Blev ju lite trött efter att ha flängt i massa affärer så jag och mamma tog en tupplur när vi kom hem, och mitt i tuppluren kommer farmor. I vanliga fall är det ju ganska spännande med besök, men jag måste säga att jag blev lite sur när jag inte fick sova klart skönhetssömnen. Men men jag blev på bättre humör efter ett tag. Man måste ju visa sig från sin bästa sida nu när det lackar mot jul. Det är ju trots allt bara snälla barn som får julklappar.


Här ligger jag och känner efter hur mössan sitter.


Mysdress och julbody från Lindex. 79.50kr styck.


Varm overall från Kappahl, 200 spänn.


Jag och Farmor ! Hon var lite lustig att ligga o kika på.

Kommentarer
Postat av: Frida

Julbodyn I like!

2009-12-02 @ 22:45:35
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: hundcoachen

vilken söt overall, den såg jag aldrig att ni köpt

2009-12-03 @ 00:01:59
Postat av: moster kajsa

ursnygga kläder Michelle! Det finns mycket fint på Kappahl och Lindex, det borde du tipsa Frida om. Hon handlar ju bara på Polarn och Pyret hehehe

2009-12-03 @ 12:53:50
Postat av: wille

Hej kompis! vikka fina kläder du fått av dina pärons :D

Jag vill oxo träffas o gosa lite med dej så säg åt dom vuxna o höra av sej till mina när d passar!

massa kramar <3

2009-12-03 @ 20:22:39
URL: http://ganevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0