Pappa kom hem

Idag började pappa att jobba igen =/ Tråkigt! Tur att han har fixat så vi får 3-dagars helger ihop åtminstone =)

För att jag inte skulle tröttna för mycket på att bara vara med mamma så tog vi en tur med vagnen hem till Frida där alla mina mostrar hade samlats. Jag fick veta att Kajsa ska satsa på att bli min favoritmoster. Ja du, Kajsa, det är en hård kamp du har framför dig! Hon ligger på plus-sidan nu iaf, eftersom hon sjöng Trollmors vaggvisa så bra för mig. Gillar att slumra till den.

Var rätt pigg när jag kom hem sen så satt en stund i babysittern, det hängde ju en massa färgglada saker där som jag satt och kollade på. Fortsatte lekstunden med att ligga på golvet och tittade på lite fler saker, det finns ju hur mycket som helst att inspektera här hemma!


Här ligger man omstoppad i vagnen redo för en härlig promenix


Frida är precis lika busig som hon ser ut...


Frida var lite trött så hon kröp upp hos mig och mamma och myste.


Det fanns nog nästan lite för mycket saker att titta på..blev ju virrig av alla färger.


Kommentarer
Postat av: hundcoachen

var är katten hon fick av mig?

2009-12-05 @ 12:59:25
Postat av: Annika

Den kommer nog bli ett inslag i hennes ligga-på-golvet-och-titta-lek snart. Det är ju inte förrän nu hon visat intresse för färgglada saker.

2009-12-05 @ 21:06:11
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0