Michan på vischan

Idag blev det både buss och tåg för mig, jag reste ända till Arboga för att hälsa på tant Caiza och Oliver. Som vanligt skötte jag mig exemplariskt, inte bara på resan fram och tillbaka utan precis hela tiden. Det fanns så mycket spännande att titta på där borta så jag hade helt enkelt inte tid att skrika. Caiza visade upp så många roliga leksaker så jag satt hos henne i en timme och fascinerades. Som tur var så fick jag med mig allt hem också. Jag satt ju hos Oliver också ett tag, men han blev lite rädd när jag spydde så då fick jag inte sitta kvar. Hmpf.


Oliver tyckte jag hade lite hår, men det är ok, för det hade han med när han var i min ålder mindes han.


Väl tillbaka i Västerås så blev det gnällmaraton. Jag höll upp lite medan jag hängde med faster Hanna, men har gett pappa en jobbig kväll i övrigt hehehe.


Kommentarer
Postat av: Caizobert

Oliver erkände faktiskt att han tyckte att du va söt. :) thihi

2009-12-09 @ 21:53:29
Postat av: hundcoachen

jasså michelle du är redan en globetrotter

2009-12-10 @ 10:10:36
Postat av: Frida

Jasså, din första resa gick till Arboga? Lol

Iofs, men första resa gick till Huddunge... hahaha.

2009-12-10 @ 21:35:37
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Det var spännande att komma till en helt ny stad. Arboga är en värdig start för mitt liv som globetrotter.

2009-12-12 @ 12:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0