Måndagen i bilder

Det hanns med lite trevliga besök och ännu bättre: nya kläder =D


Dagen började med att Frida (och Kerstin) kom och hälsade på. Frida låg lite avslappnat i soffan och drack välling.


Sen framåt eftermiddagen kom min faster Hanna. Hon har åkt ända från Turkiet för att få träffa mig, och hon blev nog inte besviken för jag var på mitt bästa humör nästan hela tiden.

Det var ju inte helt fel att få sitta hos henne heller. Det är skoj med nya ansikten att titta på.


Fick ju massa nya kläder av henne också. Sa jag att hon är min favoritfaster?


Pappa var ju på innebandy-VM igår också, och blev så stolt över sin Tjeckienmössa. Jag hejar i och för sig också på Tjeckien, men jag är då glad att han inte köpte någon till mig..


Kommentarer
Postat av: hundcoachen

oj vad mycket fina kläder du fått

2009-12-08 @ 21:34:59
Postat av: Jiřik Barvajs

Tak to je konečně fotka v národních barvách! ;-) A dcérku máš krásnou, moc! Jen ať je zdravá! Ať jste všichni zdraví!

Jiryk

2009-12-23 @ 23:16:16
Postat av: Michelle

Pozdravim. A pozdrav tvoji rodinku. To se vi ze narodni barvach. Jak pojedem do CR koupime michelle taky cesky dres =)

2009-12-26 @ 16:36:39
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0