God jul!

Ja jag har inte hunnit bloggat nu på ett par dagar. Har liksom haft fullt upp att fira jul kan man säga. Och oj vad många julklappar jag har fått! Verkar ha många fans runt om i stugorna heheh. Vi firade tjeckisk jul i år, dvs först massa mat och sen massa julklappar. Hmm ska bli spännande att se hur man firar svensk jul.

Jag fick ju mestadels kläder, bra det för jag älskar ju nya kläder! Allt ligger dock i tvätten nu...så får visa upp allt fint lite senare. Under julhelgen fick jag inte mindre än fyra par skor också! Perfekt när man vill dressa upp sig lite för special occasions så att säga. Nästa år hoppas jag på ett par Manolos.

Mina fastrar och farmödrar slog på stort och köpte blingbling åt mig:

Ja vad ska man säga, en smakfull blandning av rött och vitt guld och som ni kanske ser så är mitt namn ingraverat också. Dekuji moc :)

På kvällen begav vi oss mot Vetterstorp där Frida med familj hade lite mer julklappar till mig =D Så det blev en trevlig avslutning på en trevlig dag. Fast jag sov iofs hela dagen, har ju varit lite förkyld så slog faktiskt sömnrekord på julafton hehe.



God jul mina läsare önskar Michmeister!

Ps. Fler julbilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0