Sova, äta, skrika

Idag blev det (med lite matpauser) sovmorgon till elva. Gött!

Sen låg jag och Semlan och samsades i mammas knä medan hon spelade tv-spel. Semlan är ju lite avundsjuk på mig eftersom hon brukar vara den som ligger i knät o myser, men nu är det andra tider för kattskrället. Fast hon verkar vara rätt nöjd med att dela.

Jag hälsade ju på William idag också. Han blev två veckor idag faktiskt. Själv så är man dubbelt så gammal.


Vi är ju rätt så söta, Wille o jag!

Vi körde en skrik- och grintävling sen. Oklart vem som vann, vi båda tog i så vi storknade.

Här är vi inte lika söta hehe.


Måste ju visa min snygga outfit som ger vem som helst julkänslor. Haklappen är väl inte så snygg, men jag har gjort ett par spyor idag och man måste ju ta hand om finkläderna! 


Får väl visa min sova knä-kompis semlan också. Hon är rätt go.


Kommentarer
Postat av: moster kajsa

haha ni verkade ha kul, du och wille!

2009-12-06 @ 02:08:48
Postat av: pokerface

L-M-F-A-O

2009-12-06 @ 09:31:05
Postat av: Frida

Nice jul-outfit!

2009-12-06 @ 11:08:59
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: hundcoachen

oj så söta bebisar

2009-12-06 @ 16:31:13
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Fina bilder på sötnosen:) Vore kul o se hur stor hon har blivit snart! De växer ju så fort de små=)



Ja, de är bra mysigt när de ler:) Kram

2009-12-06 @ 22:15:38
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0