Pappagrupp och annat skoj

Ja vad händer i mitt liv? Jag har ju inte tid att berätta allt, men nuförtiden spenderar jag ganska mycket tid framför leksakerna. Det finns ju hur många som helst här hemma att titta på och inspektera. En av favoriterna häromdagen var ju helt klart apan. Pappa och jag pratade med den ett bra tag.

Som ni ser så blev jag trollbunden av den.


En morgon så smet pappa och jag iväg på pappagruppen här på Råby medan mamma fick sova vidare. Jag blev som vanligt allas favorit för jag var så söt och snäll =) Pappa visade mig massa roliga leksaker som det var svårt att slita blicken från. Sen när vi kom hem fick jag krypa ner hos mamma så vi kunde sova lite till.

Myspys!


I fredags var jag hemma hos Wille och kollade på idolfinalen. Låg iofs och sov mest hela tiden, men det var kul ändå. Fick ju värsta söta mössan och vantarna av Williams mormor =) (en av hans mormödrar, han har ju faktiskt två!). Det är visserligen för stort för mig nu, men jag planerar att växa i det till höst nästa år.


Rosa gäller för tjejer. Wille fick såklart blått.


Älskar att ligga på mammas eller pappas axel och filosofera lite.


Kommentarer
Postat av: hundcoachen

världens konstigaste axel lol

2009-12-16 @ 23:04:57
Postat av: Michelle

Ja det är mammas =)

2009-12-20 @ 13:41:35
URL: http://lillamichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0