BVC

Kom precis hem från BVC, måste ju berätta att jag väger 4500 g nu =) så jag fortsätter öka stadigt. Najs!
Ska vila nu så jag orkar följa med päronen och moster Klara till Hälla och shoppa mössa. Alla mina är ju antingen för små eller för stora. Fast mitt huvud hade iofs växt lite nu så jag kan nog snart använda de jag redan fått..fast det orkar vi inte vänta på.


Ligger och slappar lite i väntan på att få komma in till bvc-sköterskan. Det är ju så kallt ute nu så jag fick lov att ha både en mysig plyschoverall och min supermysiga nallebjörnsdräkt! Men det var varmt och skönt så jag klagar inte.

Kommentarer
Postat av: hundcoachen

vad ska man säga... frida har mycket att lära av dig om hur man uppför sig i både bil och affärer

2009-12-02 @ 16:12:10
Postat av: Frida

Jaha, och vad menar du med det då? Jag kan byta favoritmoster om det ska vara på det här viset... hmpf!

2009-12-02 @ 18:38:30
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: Michelle

Det är lugnt, Jag kan lära dig lite vett och etikett, Frida, så slipper du höra såna kommentarer i framtiden.

2009-12-02 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0