BVC

Var på bvc-besök idag igen och checkade läget. Vad sägs om 4720 g och nästan nästan 56 cm? Ganska imponerande va? Sen så gick vi igenonm lite hur jag utvecklats också, och inte för att skryta, men jag kan ju samma saker som andra lär sig först vid 6-8 veckors ålder *stolt*. Så man är ju lite smartare än genomsnittet ifall nu någon trodde något annat. heheh.

Blev ju så himla glad när jag äntligen fick träffa pappa idag, var ju på halvdassigt humör hela dagen tills han kom hem. Jag kunde inte slita blicken från honom. 


Jag är väl för go?

Kommentarer
Postat av: Frida

Najs, du är snart uppe i din mammas födelsevikt! Kämpa på!

2009-12-10 @ 21:36:19
URL: http://babystyle.blogg.se/
Postat av: hundcoachen

pappagris

2009-12-10 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0